رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

طاها صالحی

۱۴ اسفند ۱۳۹۲
طاها صالحی

من فاطمه علی‌بخشی، مادر طاها صالحی متولد 1389، می‌باشم.

در تمام دوره‌های موسسه رویش طلایی کوچولوها شرکت کردم. پس از کار با محصولات، توانایی فرزندم در مسائل ریاضی، شمارش و نوشتن اعداد فارسی و انگلیسی بسیار بالا رفته؛ همچنین می‌تواند فرمول های ریاضی را به‌خوبی پاسخ دهد. استفاده از سی‌دی‌های استاد ضرب و جمع سبب شد تا جمع‌بستن و ضرب‌کردن را به‌خوبی فراگیرد؛ او می‌تواند وسیله‌ها و اسباب‌بازی ها را جمع ‌ببندد و یا خودم تعداد را می‌گویم و طبق همان عدد، برایم وسیله می‌آورد. طاها توانایی این را پیدا کرده که با تلفن، شماره‌های بسیاری را بگیرد.

او سعی در تقلید آوای واژگان تازه و ناآشنا دارد. این محصولات سبب شده تا کودکم تلفظ درست واژگان را بیاموزد.

محصولات حافظه سبب شده تا حافظه او بسیار قوی عمل کند؛ برای مثال به‌سرعت، جابه‌جایی و یا برداشتن وسیله‌های منزل را  متوجه می‌شود.

سرعت یادگیری طاها بسیار خوب است؛ او شعرهای بسیاری را از حفظ است و موزیک ها را با یک‌بار گوش‌کردن، یاد می‌گیرد. اکنون او با 1 تا 2 بار تکرار هر مورد، آن را به‌خوبی فرا می‌گیرد.

خلاقیت طاها بسیار گسترش یافته و در نوآوری بازی ها، نقاشی و داستان های خلاق و همچنین طرح پرسش های خلاقانه بسیار موثر بوده است.

توانایی عاطفی و ارتباطی او بسیار رشد کرده و آموزش ها بر روی شادابی و سرزندگی طاها نقش پررنگی داشته و توانسته در محیط های ناآشنا به‌خوبی ارتباط برقرار کند.

وقتی کودکم را روی پایم می‌خواباندم با او صحبت می‌کردم و با روش تلقین به او انرژی مثبت می‌دادم؛ استفاده از این روش در یادگیری شعر و ریاضی بسیار موثر بود.

تمامی آموزش ها بسیار کامل و قابل درک بودند؛ همچنین جزوه‌های آموزشی به پرسش های من بسیار کمک کرد.

من از 1 تا 10 نمره 8 را به موسسه رویش طلایی کوچولوها می‌دهم.

 

تاریخ تنظیم 14/12/1392  

تعداد بازدید : ۱,۱۹۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید