رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

مانلی حیاتی

۱۲ اسفند ۱۳۹۲
مانلی حیاتی

من سیده زهرا ابوطالبی، مادر مانلی حیاتی متولد 1388، در تمام دوره‌های رویش طلایی کوچولوها شرکت کرده و تمام محصولات را خریداری کرده بودم.

کار با این محصولات تاثیر بسیاری در برقراری ارتباط فرزندم با مفاهیم ریاضی، شمارش اعداد و پاسخ به پرسشهای کدامیک در بخش ریاضی داشته است. مانلی، تا عدد 30 را به‌ راحتی می‌شمارد و شمارش را نیز برروی وسیله‌ها و اسباب‌بازی هایش انجام می‌دهد.

حافظه تصویری از زیرمجموعه حافظه‌ها را کاملا درست پاسخ می‌دهد. همچنین حافظه فضایی‌اش پیشرفت خوبی داشته است. او حافظه نوری را بسیار دوست دارد و به‌همین سبب بسیار عالی عمل می‌کند. حافظه شنیداری مانلی قوی‌تر شده و تعداد 20 شعر انگلیسی را از حفظ است. محصولات حافظه در تقویت، به‌خاطر سپاری، یادآوری مطالب و شعرها بسیار موثر بوده، همچنین قرآن را تقریبا به‌خوبی می‌خواند.

دقت او بالا رفته و زمانی‌که وسیله‌ خانه را جابه‌جا می‌کنم، او به‌سرعت متوجه می‌شود. محصولات مرتبط با خواندن و نوشتن، سبب بالارفتن توانایی روبه رشد تلفظ درست واژگان، شناسایی و خواندن کلمه‌های آشنا و نیز کنجکاوی برای خواندن کلمه‌های ناآشنا و خواندن جمله‌ها، شده است. سرعت یادگیری بالای او سبب شده انگلیسی را به‌سرعت بیاموزد و در دیکته انگلیسی فوق‎العاده عمل کند. با یک‌بار توضیح، مطالب را به‌خوبی می‌آموزد. مانلی، پیشرفت خوبی در نقاشی خلاق، توصیف خلاقانه از منظره‌ها و تصویرها داشته و این خلاقیت سبب داستان‌گویی و طرح پرسشها و ابداع بازیهای خلاق بسیاری شده است. به‌طور کلی این محصولات بر روی کنجکاوی، سرعت یادگیری، سرعت انجام‌دادن کارها و تشخیص روابط بین اشیا و پدیده‌ها بسیار موثر بوده؛ همچنین تاثیر این آموزشها بر مانلی سبب اعتمادبه‌نفس، شادابی، سرزندگی، توانایی و برقراری ارتباط در محیطی ناآشنا شده است. روش تلقین سبب شد ترک عادت رهاکردن دست من در خیابان شد. من از 1 تا 10 نمره 9 را به موسسه رویش طلایی می‌دهم.

تاریخ تنظیم 12/12/1392

تعداد بازدید : ۱,۰۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید