رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

فاطمه واحدی

۱۴ اسفند ۱۳۹۲
فاطمه واحدی

اینجانب آسا برهانی اُصانلو، مادر فاطمه واحدی متولد 1389، هستم. 

شرکت در دوره‌ها و استفاده از محصولات سبب شد که فرزندم در زمینه ریاضی، اعداد بیشتر و کمتر را از روی نقاط، بسیار عالی تشخیص دهد؛ در شمارش اعداد هم بسیار خوب عمل می‌کند. 

استفاده از محصولات حافظه، در حافظه تصویری و تشخیص اختلاف بین دو شکل شبیه به‌ هم تاثیر به‌سزایی داشته؛ همچنین بازی حافظه فضایی، که تعیین موقعیت و طریقه قرار گرفتن شکل ها را آموزش می‌دهد، عالی فراگرفته و نیز تصویرها را (بازی حافظه تصویری) به ترتیب درستی می‌چیند.

دایره واژگان فرزندم افزایش پیدا کرده و توانایی تلفظ درست، شناسایی کلمه‌ها و سعی در خواندن و کشیدن شکل حروف رشد بسیاری داشته است.

این آموزش ها سبب شده، فاطمه بازی های خلاقی را ابداع کند.یادگیری و هوش او عالی می‌باشد و شعرها را به‌سرعت یاد می‌گیرد؛ کودکم، تنها در یک روز توانست حروف الفبا را به‌طور کامل فرابگیرد. 

او سی‌دی‌های زبان را به‌خوبی آموخته و در یادگیری زبان سرعت خیلی خوبی دارد. محصولات بر روی کنجکاوی در مورد اشیا، پدیده‌ها، پرسش در مورد همه چیز و سرعت انجام دادن کارها بسیار موثر بوده؛ همچنین از لحاظ ارتباطی و عاطفی تاثیرات خوبی در او شکل گرفته است. به‌طور کلی، آموزش ها بسیار مناسب و تاثیرگذار بوده و نیز راهنمایی مسئولان برای حل مشکلات، خیلی به‌جا و مفید می‌باشد.

من از 1 تا 10 امتیاز 9 را به موسسه رویش طلایی کوچولوها خواهم داد.

تعداد بازدید : ۸۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید