رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

سبحان معینی

۱۵ فروردین ۱۳۹۲
سبحان معینی

اینجانب ریحانه سیل‌آبادی، مادر سبحان معینی، متولد 1389 در جلسه‌های موسسه رویش طلایی کوچولوها (1392) شرکت داشته‌ام. 

با استفاده از محصولات، سبحان در زمینه‌های بسیاری پیشرفت داشته است. سرعت یادگیری او فوق‌العاده بالا رفته؛ با چهار مرتبه تکرار شعر، توانسته چندین شعر کوتاه و بلند را حفظ کند و همچنین کلمه‌ها و جمله‌هایی را که می‌شنود کاملا به‌خاطر می‌سپارد.

 او نسبت به پیش از شروع آموزش ها بسیار تغییر کرده؛ با استفاده از محصولات حافظه دایره واژگانش افزایش یافته و می‌تواند وسیله‌های خانگی، حیوانات، مشاغل و بسیاری نام های دیگر را بشناسد. وقتی محصول خواننده کوچولو را برای او می‌خوانم، شکلهایی را که دیده می‌شناسد و نام می‌برد.

در بازی حافظه تصویری و تشخیص شکلها پیشرفت به‌سزایی داشته و تا سطح سخت را پاسخ می‌دهد. هنگام کار با محصول حافظه فضایی، او چند دقیقه با کارت ها بازی می‌کند و سپس همه شکل ها را به‌درستی فضایابی می‌کند. در بازی پگ‌بُرد تا چهار مهره را درست پاسخ می‌دهد. سبحان در خواندن بادست فوق‌العاده عمل می‌کند و همیشه پنج کارت از شش کارت حس های متضاد را درست پاسخ می‌دهد.

 اندیشه‌خوانی فرزندم بسیار عالی پیشرفت کرده و خیلی خوب همه چیز را حدس می‌زند. به‌طور کلی از آموزش ها و محصولات موسسه رویش طلایی کوچولوها بسیار راضی می‌باشم. من از 1 تا 10 نمره 10 را به موسسه رویش طلایی کوچولوها می‌دهم.

تعداد بازدید : ۶۹۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید