رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

نرگس زروندی

۱۲ اسفند ۱۳۹۲
نرگس زروندی

اینجانب سکینه سادات حسینی، مادر نرگس زروندی متولد 1388 در تمامی دوره‌هایی که موسسه رویش طلایی کوچولوها برگزار نموده، شرکت کرده‌ام.

با استفاده از محصولات ریاضی، فرزندم توانسته تاکنون برخی معادلات جمع و تشخیص اعداد را از روی نقطه نشان دهد؛ همچنین تا عدد 14 را به‌خوبی می‌شمارد و می‌تواند اشیا را تا عدد 14 شمارش کند.

با خریداری محصولات حافظه و کار با آن، پیشرفت بسیاری در نرگس مشاهده کردم. در بازی حافظه فضایی، آنقدر توانمند شده که  3 شکل را در جای مناسب و با ترتیبی درست می چیند؛ و در بازی حافظه سرعتی، تصاویر 4 قسمتی (که برای سنین بالاتر استفاده می‌شود) را به‌درستی می‌چیند. 

آموزش ها بر سطح گیرایی، هوش و سطح یادگیری نرگس بسیار تاثیر گذار بوده؛ به این‌صورت که پرسش، کنجکاوی و تشخیص روابط بین اشیا و پدیده‌ها در او بسیار بالا رفته است.

دخترم کارهای خلاقانه فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. او در توانایی ارتباطی و عاطفی، رشد به‌سزایی داشته و این آموزش ها توانسته بر روی اعتمادبه‌نفس، شادابی و نیز درک غیرمستقیم خواسته دیگران تاثیر خوبی داشته باشد.

به‌طور کلی این محصولات بر کلیه موارد بسیار موثر بوده و جزوه‌ها و آموزش ها کامل، مناسب و قابل درک بود. به‌همین سبب از 1 تا 10 امتیاز 7 را به موسسه رویش طلایی کوچولوها می‌دهم.


تعداد بازدید : ۱,۱۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید