رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما

امکانات تند خوانی کوانتوم

 
امکانات تند خوانی کوانتوم
روش آموزشی جدیدی که سراسر جهان را پر کرده است. در مدت 20 سال گذشته مشغول آموزش کودکان بودم. هنگامیکه در کلاسم به این کودکان درس می دادم از کشف این مطلب شگفت زده می شدم که آنها دارای این توانایی فوق العاده برای تندخوانی را به صورت مادرزادی دارند. هربار که در کلاس تدریس می کردم چیزهای زیادی درباره بچه ها کشف می کردم و متوجه چیزهای زیاد دیگری می شدم. ما کشف کردیم که راز این توانایی عظیم در سه لایه مغز انسان که Trini Tass نام دارد نهفته است. می خواستیم تمام دنیا را در این پیشرفت تواناییها شریک سازیم و از این قدرت باورنکردنی کودکان پشتیبانی کنیم. بدین ترتیب بود که تندخوانی کوانتوم ابداع شد. از آن زمان به بعد شروع به فهم امکانات خارق العاده تندخوانی کوانتوم نمودیم.

امکانات تند خوانی کوانتوم

 

روش آموزشی جدیدی که سراسر جهان را پر کرده است.
در مدت 20 سال گذشته مشغول آموزش کودکان بودم.
هنگامیکه در کلاسم به این کودکان درس می دادم از کشف این مطلب شگفت زده می شدم که آنها دارای این توانایی فوق العاده برای تندخوانی را به صورت مادرزادی دارند.

هربار که در کلاس تدریس می کردم چیزهای زیادی درباره بچه ها کشف می کردم و متوجه چیزهای زیاد دیگری می شدم.
ما کشف کردیم که راز این توانایی عظیم در سه لایه مغز انسان که Trini Tass  نام دارد نهفته است. می خواستیم تمام دنیا را در این پیشرفت تواناییها شریک سازیم و از این قدرت باورنکردنی کودکان پشتیبانی کنیم. بدین ترتیب بود که تندخوانی کوانتوم ابداع شد. از آن زمان به بعد شروع به فهم امکانات خارق العاده تندخوانی کوانتوم نمودیم.


برخی از نگرشهای ما عبارتند از:

1-تندخوانی کوانتوم آموزشی را میسر می سازد که به بچه های سراسر دنیا امکان می دهد که از یک زبان کوانتوم مشترک استفاده کنند؛ زبانی که همه آنها قادر به درک آن باشند.

زبان کوانتوم همه چیز را به هم مرتبط می سازد به عنوان مثال:
• اگر کودکی از یک کشور خاص به زبانی غیر از زبان مادری اش تندخوانی کوانتوم را انجام دهد حتی اگر معنی آن زبان را نفهمد قادر به بازگردانی آن به زبان خود خواهد بود. دلیل این قدرت فوق العاده این است که تصاویری که از کتابها استخراج می شوند (و توسط نیمکره راست مغز خلق می شوند) به کودک کمک می کند تا محتوای کتاب را بفهمد.
• یومیکو توبیتانی: با استفاده از زبان کوانتوم دیگر خواندن و فهم کتابهای جهان رویا نیست من به این موضوع خوش بین هستم.

2-راز مغز انسان در Trini Tass  است.
شما با ورق زدن سریع صفحات یک کتاب به منظور تندخوانی کردن آن با مغز دوم خود ارتباط برقرار خواهید کرد. این فعالیت موجب انتقالی در مخ شده و قدرتهای جدیدی را برای مطالعه، سلامتی، زندگی روزمره، تواناییهای هنری، ورزش و غیره بیرون می کشد. بنابراین این روش تنها راه برای خواندن سریع و آسان یک کتاب یا فهم محتوای آن نیست.
"ما همه اعضای جامعه بشری هستیم. با این وجود تنها یکی از انواع موجودات بیشماری هستیم که بر روی این کره زیبا وجود دارد. بنابراین حتی اگر نماینده مغز انسان را که همان مخ است آموزش دهیم تنها اندکی سودمند خواهد بود. با این وجود اگر اولین لایه Trini Tass  (تحت عنوان مغز خزنده) را فعال سازید این لایه در قشر مخ اثر دومینو (یعنی حالت سلسه واری از یادگیری) ایجاد خواهد کرد."
راههای دیگری برای انجام تندخوانی کوانتوم وجود دارد که از جمله آنها تندخوانی تصویری کوانتوم است که در حقیقت در آن هیچ نیازی به کتاب نداریم. با استفاده از این روش کتابی را فرض کرده و با استفاده از تندخوانی محتوای آن را درک می کنیم. راه دیگری هم وجود دارد که ما آن را کتاب نانوشته می نامیم. در این روش کتابی بکار می رود که هیچ نوشته ای ندارد. در این روش از تندخوانی کوانتوم شما برای کتاب نانوشته ای عنوانی انتخاب می کنید و از طریق دستیابی مرحله ای کوانتوم محتوای این عنوان را درک می کنید.
ممکن است تمام کودکان جهان عقاید و فرهنگهای متفاوتی داشته باشند اما مغز همه آنها یکسان است. همه ما دارای Trini Tass  هستیم که از نظر درونی ما را با هم یکسان می سازد.
مهمترین مطلب این است که یک کامپیوتر بسیار پیشرفته در سیستم Trini Tass مغز نصب شده که من هیچگاه به آن توجه نکرده بودم . مهمترین چیزی که این کامپیوتر بسیار پیشرفته را قابل استفاده می کند این است که ذهن بچه ها را باز بگذاریم.

3- عشق مادر و فرزندی پایه ای است.
با این که این توانایی اساسا فوق العاده است، اما اگر از آن مانند هر چیز دیگر به خوبی استفاده نشود می تواند تاثیر بدی داشته باشد. مطلب مهم درباره این نوع جدید آموزش این است که بگذاریم بچه ها با دنیا در ارتباط بوده و از این توانایی استفاده مناسبی بکنند. ما انسان هستیم و باید با دادن عشقی غریزی به کودک کار را آغاز کنیم. به عبارت دیگر رابطه فیزیکی از طریق استفاده از بدن بسیار مهم است زیرا پیوندهای عاشقانه عمیقی بین مادر و فرزند ایجاد می کند که این پیوند به نوبه خود احساس زنده بودن و وجود داشتن به کودک می دهد. نیمکره راست مغز از طریق چنین روابط غریزی ای باز شده و قدرت شگف انگیز خود را در درون کودک رها می سازد.
قلبی که احساس می کند، قلبی که با مردم همدردی می کند و قلبی که به مردم احترام می گذارد چیزی است که ما را به پیشرفت واقعی توانایی مرتبط می سازد.
یومیکو توبیتانی: می خواهم این سیستم آموزشی در دسترس تمام کودکان جهان قرار گیرد.

رویش طلایی کوچولوها برای پرورش ذهن کودک شما کتاب تندخوانی کوانتم را ترجمه و تدوین نموده است و در این کتاب با روش های بسیار کاربرید برای کودکان و حتی بزرگسالان مواجه می شویم که کمک به بالا بردن سرعت مغز این عزیزان و توانمندسازی آنها می‌کند.


مترجم:سمیه قائمی نسب

برای مشاهده و خرید آنلاین کتاب "تندخوانی کوانتوم" ویژه بزرگسالان کلیک نمایید.

برای مشاهده و خرید آنلاین کتاب "تندخوانی کوانتوم" ویژه کودکان کلیک نمایید.

 رویش طلایی کوچولوها                               
*****کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است*****

لوگو تلگرام مقالات گیف

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید