رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما

نکات ایمنی در مورد آب بازی کودکان

 
نکات ایمنی در مورد آب بازی کودکان
کودکان به "خصوص قبل از دو سال" نمی‌توانند متوجه کاهش دمای بدنشان شوند. هنگام آب‌تنی خودتان مرتباً گردن و سرشانه‌ها و پشت و دستانشان را با آب گرم خیس کنید...

مراقب گرما و نور آفتاب باشید: آب‌بازی در فضای باز بین ساعت‌های 12 تا 16 به صلاح نیست.
استفاده از کرم ضد آفتاب هنگامی‌که کودک بیرون بازی می‌کند الزامی است و هر دو ساعت یک‌بار به خصوص بعد از هر آب‌بازی لازم است؛ مجدداً از کرم استفاده شود.

 

به افت دمای بدن کودک توجه کنید:
کودکان به "خصوص قبل از دو سال" نمی‌توانند متوجه کاهش دمای بدنشان شوند . هنگام آب‌تنی خودتان مرتباً گردن و سرشانه‌ها و پشت و دستانشان را با آب گرم خیس کنید بهترین دمای هوا برای آب‌بازی کودکان به"خصوص لب ساحل" 27 درجه سانتی‌گراد است.

 

حمام کردن:
بعد از هر بار آب‌بازی یا آب‌تنی بدن کودک را کاملاً خشک کرده و لباس جدید تن او کنید. درصورتی‌که کودک در استخر شنا کرده برای زدودن کلر و اگر در دریا آب‌تنی کرده برای زدودن نمک و ماسه، حمام لازم است.

 

امنیت او را فراهم کنید !
یکی از مواردی که کودکان را هنگام آب‌تنی تهدید می‌کند خفگی است. حتی مقدار کمی آب نیز می‌تواند باعث خفگی کودک شود پس هرگز کودک را هنگام آب‌بازی تنها رها نکنید. درصورتی‌که قرار است کودک در دریا یا استخر آب‌تنی کند باید از بازوبند یا کمربند شنا استفاده کند.
 

برای یادگیری مطالب بیشتر،در تلگرام با اکانت  childhoodchildhood  عضو شوید ودر اینستگرام با اکانت  rooyeshetalaei ما را فالو کنید.    

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید