رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما

ترفند های ساده برای غذا دادن به کوچولوهای بدغذامون

 
ترفند های ساده برای غذا دادن به کوچولوهای بدغذامون
​ شاید شما عهم با این مشکل روبهرو شده باشید که از شما اصرار برای خوردن غذا و از کودک شما جواب بلند و قاطعانه نه یا نمیخورم.البته مادر هستید و احساس مادر طبیعیه که نگران این باشه نکنه بچه ام گرسنه اشه یا طوریش بشه . . . . چی کار باید بکنیم؟!!!!!!

 

قبل از وعده ناهار یک زنگ تفریح برای کودک بگذارید و با او بازی کنید مثلا به مدت 15 دقیقه... ابن کار میل به غذا خوردن را در کودک شما بیشتر می‌کنه.

بشقاب غذای بچه ها راد تبدیل به یک بوم نقاشی کنید از غذاهایی با رنگ های مختلف استفاده کنید چاشنی و سس سالم در کنار غذا بگذارین تا ذائقه کوچولوتون به سمت غذا جلب بشه.

موقعی که غذا رو درست میکنین آرامش داشته باشین بچه ها آرامش شما را دریافت میکنن  و بهتر و با علاقه بیشتر غذا میخورند به اصطلاح خودمانی تر به غذا عشق بدید. که هم طعم غذا رو بهتر میکنه هم رنگ آن را. اینطوری اشتهای کودک شمات بیشتر میشه..

با کودک به صورت مستقیم درباره فواید مثلا میوه ها صحبت نکنید بچه ها مطمئن باشید گوش نمیکنند. داستان .شعر و یا یک فیلم که به صورت مکرر برای کودک تکرار میشود میتونه بیشترین تاثیر رو داشته باشه.ذهن کودک قیاسی عمل میکنه و یاد میگیره که میوه برای سلامتی خوبه

پی نوشت: البته یادمان باشه که شخصیت داستان یا فیلم باید حتما کارتونی و شخصیت حیوان باشه.

رویش طلایی کوچولوها

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید