رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

نابغه شدن یعنی رشد دادن همه استعدادهای کودک با هم...

۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
نابغه شدن یعنی رشد دادن همه استعدادهای کودک با هم...

مربی: در خدمت خانم موحد هستیم مادرا نورا 8 ساله ،

با توجه به این کارای آموزشی که برای نورا انجام دادید و الان به سنی رسیده که سن مدرسه است، دوم دبستان، تاثیرات اون آموزشها رو الان توی مدرسه اش، توی نحوه ی گیراییش ، آموزشش، میتونید ببینید چیزی؟ملموس هست براتون؟

مادر: خیلی سریع است و دقتش خوبه، من هیچ دغدغه آموزش براش ندارم، معلمش اشاره میکرد پارسال که، پارسال بچه ها رو تفکیک میکردن بنا به نوع استعدادشون آموزش میدادن، بچه های کلامی، تصویری، دست پروری .... معمولا میگفتن نورا هر سه دسته بندی ها هست و در هر سه قوی است ، نه معلم دغدغه خاصی براش داشت نه ما.

مربی: نگرانی، اون دغدغه ای که باعث باشید برای نورا قبل از سن 6سال که معمولا خیلیا توجهی به این سن ندارند، اون دغدغه چی بود؟

مادر: خود نورا که توانایی هاش بالا بود که به نظر میامد حالا این سن، سن بازی هست و بهترین فرصت آموزش هم هست، حیف بود که اون زمان رو ازدست میدادیم، دنبال چیزی بودم که بتونن بهتر از این سن و وقتش استفاده کنم، که خود نورا هم چنین چیزی را میطلبید، تواناییهاش خودش هم با هرچیزی بازی نمیکرد

مربی: فکر میکنید دوران کودکی خودتون با دوران کودکی نورا چقدر فرق میکرد؟

مادر: دوران کودکی ما بیشتر به بازی میگذشت، عمدتا بی هدف بود، به هرحال نهایتا در فضای حیاط خونه مون بود یا حیاط همسایه مون بود، اما نورا با چیزای خیلی بیشتری آشنا شد.

 

تعداد بازدید : ۷۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید