حافظه ارتباط دهنده

حافظه ارتباط دهنده
چه کسی گفته ضعف حافظه فقط در افراد مسن پیش می‌آید؟ ضعف حافظه برای هرکسی صرف‌نظر از سن می‌تواند پیش بیاید...

 

متاسفانه برخلاف آنفلوآنزا و سرماخوردگی، ضعف حافظه داروی مشخصی ندارد تا شما بتوانید با مصرف آن به سرعت نتیجه دارو را ببینید و بتوانید ظرفیت حافظه‌تان را بالا ببرید. مکمل‌ها و ویتامین‌ها برای تقویت حافظه در همه داروخانه‌ها پیدا می‌شوند ولی واقعا در مورد هیچ کدام از آنها اثبات نشده که می‌توانند روی بازگشت حافظه تاثیر داشته باشند.

آیا شما هم دیدید کودکانی یا حتی بزرگسالانی  رو که در به یادآوری اطلاعات مشکل دارند؟ خیلی تاسف‌بار است وقتی ضعف حافظه در بچه‌ای اتفاق می‌افتد که در اغلب اوقات اجتناب‌ناپذیر است ولی خبر خوب این است راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید حافظه کودکتان را پرورش دهید. والد کودک زیر 6 سال متوجه می شود که چگونه از بروز این مشکل در بزرگسالی مخصوصا دوران تحصیل کودک خود جلوگیری کند.

👈از آنجائیکه تقویت حافظه کودک می تواند بر توسعه ادراکی تا موفقیت آکادمیک آتی او اثرگذار باشد، اهمیت آن را نمی توان دست کم گرفت.

همه این آموزشها می‌توانند به کودک شما کمک کنند تا حافظه‌اش در مسیر درستی تقویت شود. اگر این دوران طلایی ذهن را نادیده بگیرید و این شانس را از بچه‌تان بگیرید احتمالا در آینده فرزندی خواهید داشت که باید درد ضعف حافظه را تحمل کند در حالی که فقط 5 سال دارد.

https://telegram.me/rooyeshtalaei

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید