رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

امیررضا و امیرعلی حقوقی

۵ دی ۱۳۹۶
امیررضا و امیرعلی حقوقی

من مامان امیررضا و امیرعلی حقوقی هستم.سال 92 که پسر بزرگم یکسالش بود، من در همایش های خانم دکتر حسینی که تو فرهنگسرای اندیشه برگزار میشد، شرکت کردم.

یکی از دوستانم که تو همایش های رویش شرکت کرده بود، موسسه رو به من معرفی کردن و چون خیلی ازش تعریف کردن من هم همایش ها رو شرکت کردم. از همایش های رویش خیلی خیلی راضی بودم. تقریبا 80درصدش برای من عالی بود. چه کارگاه مراقبت جنسی خانم دکتر مرقاتی بود و چه آموزش های خانم دکتر حسینی هنوز هم توی ذهنم هست.

پسر بزرگم رو کلاس های تابستونی مهارت های زندگی خانم شیرزاد می آوردم که محشر بود و امسال هم که کل سال هردو فرزندم رو کلاس های مهد ثبت نام کردم. البته پسر بزرگم کلاس زبان هم شرکت می کنه. 

همین الان که دارم بچه هام رو میارم رویش، دقیقا روبروی خونه ما یک مهدکودک هست. حتی تابستون رفتم فضاش رو ببینم؛ با اینکه مثلا در و دیوارش رو خیلی هم تزیین کرده بودن اما برای من جذاب نبود. زیاد برای من مهم نیست که بچه ام ریاضی دان خوبی بشه یا نه. برام مهمه که اول با یک اعتماد به نفس خوب، با یک عزت نفس خوب بتونه تو این جامعه زندگی کنه و در درجه اول شاد باشه. بچه من بچه ای باشه که از خودش و داشته هاش راضی باشه. حالا اینکه اگر درس خوند و تو یک رشته ای هم قوی شد فبهالمراد. در درجه اول برام مهمه که بچه خودش رو بشناسه؛ اینکه اعتماد به نفسش بالا بره؛ اینکه مهارت های زندگیش بالا بره و اینجا این موضوعات رو خیلی خوب به بچه ها یاد می دن.

بالاخره بعضی از بچه ها یک سری بدقلقی هایی دارن. مربی های رویش یک سری راهکارهایی برای اون مشکلات می دادن و بعضا این راهکارها رو، خود من هم یاد می گرفتم. برای پسر بزرگم خیلی خوب بود؛ خودم واقعا پیشرفتش رو احساس می کنم. خیلی خیلی راضی ام.

اینکه مشاورها دردسترس هستند و رفتارهای کودک رو توی کلاس می بینن و تو میتونی باهاشون مشاوره داشته باشی خیلی خوبه. در مورد رویش هر وقت مشکلی بوده، صحبت کردم و با مهربانی و برخورد خوب مشکل حل شده. تشکر میکنم به خاطر اینکه همچین جایی رو ایجاد کردین.

تعداد بازدید : ۱,۲۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید