رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

امیرپارسا کهندانی

۲۵ دی ۱۳۹۶
امیرپارسا کهندانی

من مادر پارسا کهندانی هستم.
حدود 2 سال پیش از طریق یکی از اقوام که پسرشون در کلاس های مهد رویش در قم شرکت می کرد، با موسسه رویش طلایی آشنا شدم و به خاطر تعریف های ایشون جذب شدم که فرزندم رو در کلاس های رویش ثبت نام کنم.

ابتدا خودم در همایش رایگان شرکت کردم و امسال هم امیرپارسا رو در کلاس های آموزشگاه ثبت نام کردم.

نکته ای که در موسسه رویش طلایی برای من خیلی جذاب بود طرز برخوردها و نوع پوشش پرسنل و مربی ها بود. فرق رویش با مهدهای دیگه اینه که شاید مهدهای دیگه در و دیوارش خیلی هم رنگی و عروسکی باشه؛ اما مربی ها و مدیران اونجا خیلی از لحاظ ظاهری با اینجا فرق دارن؛ مثلا آرایش های خیلی زیاد و طرز پوششی که من اصلا قبول نداشتم؛ چون نمی خوام ذهن پسرم درگیر این بشه که مثلا بگه مامان چرا مربی من این شکلی لباس می پوشه، ولی تو این شکلی لباس نمی پوشی. پوشش ها در رویش در عین زیبایی متین و موقره.

یکی از مسائلی که من دوست داشتم این بود که پسرم رو مهدی ببرم که از لحاظ فعالیت جسمانی یه مقدار تحرک و فعالیتش بیشتر بشه؛ چون کلا بچه آرومیه و خدا رو شکر اینطور هم شد، بچه اکتیوتری شده.

امیرپارسا هرروز میاد رویش و ما خیلی نگران این قضیه بودیم که خسته بشه؛ ولی شور و شوقش رو می بینیم و اینکه واقعا محیط اینجا رو دوست داره؛ طوری که اگه یه روزی بگم نمی تونیم بریم کلاس ناراحت میشه؛ واقعا دوست داره اینجا رو...

همایش های خانم دکتر حسینی عالی هستن و من راضی بودم ازشون؛ صحبت هاشون خیلی تاثیرگذار بود و کارایی و کاربرد داشت؛ همایش خواندن فوق العاده خوب بود؛ کارگاه مراقبت جنسی خانم دکتر مرقاتی رو شرکت کردم و فوق العاده بود. خیلی خوب و اگر مجدد برگزار بشه باز هم ثبت نام می کنم؛ چون فکر  می کنم این علمی که دکتر مرقاتی دارن رو هرچقدر که ما گوش بدیم بهتره و اینکه با یکبار فکر نمی کنم کفایت بکنه.

چون امیرپارسا هر روز میاد آموزشگاه، زیاد توی خونه با محصولات رویش کار نمی کنم؛ ولی هرازگاهی دوست داره که به عنوان بازی با همدیگه کار کنیم؛ گاهی هم میگه من برای شما اجرا کنم شما جواب بدین.

همایش ها و کارگاه ها تا اونجایی که من شرکت کردم عالی بوده و راضی بودم و امیدوارم بیشتر بتونم شرکت کنم...

هیچ مجموعه ای نیست که نقص نداشته باشه در خودش... ولی در کل بخوای دو تا کفه ترازو رو در نظر بگیری، فکر می کنم کفه خوبی هاش سنگین تر از نواقصشه و این خودش یک حسنه.

تعداد بازدید : ۱,۳۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید