رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

حلما صوفی قربانی

۲۵ آذر ۱۳۹۶
حلما صوفی قربانی

من مامان حلما صوفی هستم و سال 94 با همایش رایگان رویش آشنا شدم.

موقع شرکت در همایش رایگان، تصورمون این بود که گفته هاشون تقریبا یک جور بازاریابیه و خیلی واقعی نیست؛ اما بعد مدتی، تصمیم گرفتم طبق صحبت های خانم دکتر حسینی، در ادامه همایش ها شرکت کنم.

در هر کدام از همایش ها، محصولاتی که معرفی می شد رو تهیه می کردیم و اونهایی رو که می گفتن خودتون می تونید تو خونه درست کنید رو خودم درست می کردم. این برام جالب بود که صرفا بعد تبلیغاتی برای رویش مطرح نیست؛ محصولات رو معرفی می کنن و میگن می تونید از این محصول استفاده کنید یا خودتون درست کنید.

جلسه مراقبت جنسی خانم دکتر مرقاتی بسیار عالی بود.

هر زمان موقع کارکردن با محصولات سوال داشتیم یا به اون نتیجه مدنظرمون نمی رسیدیم، با موسسه تماس می گرفتیم و دوستان در موسسه خیلی خوب راهنمایی میکردن.

ما سه ماه با حلماجان کار کردیم و بعد از اون متوجه شدیم که حلما از نظر حافظه، ریاضی یا خیلی موردهای دیگه داره پیشرفت خودش رو نشون میده. ما پایه کلاس زبان حلما جان رو توی همین موسسه گذاشتیم و خیلی هم خوب بود.

بعد از این دوره که حلماجان اومد موسسه، خیلی مودب تر و آرومتر شد. واقعا یک بچه ایده آل و فیلترشده از لحاظ اجتماعی، ادب و حافظه شد؛

این دوره شناختی خیلی خوب بود. توی کلاس های موسسه، یکسری بازی هایی انجام می شد که شاید حتی مادرها متوجه تاثیری که قراره اون بازی روی بچه بذاره هم نبودن. اما بعدا اون اثر یک جایی خودش رو بروز می داد. تاثیر اون فعالیت ها نسبت به مهدکودک ها و آموزشگاه هایی که بیرون هست واقعا خیلی خوب و خیلی زیاد بود.

بعضی پدر و مادرها تا شش-هفت سالگی بچه رو رها می کنند که بازی و تفریح کنه و بعد میذارنش مدرسه غیرانتفاعی و تصورشون اینه که برای بچه اشون سرمایه گذاری کردن. در حالی که اگر ما همون هزینه رو قبل از سن هفت سالگی برای بچه انجام بدیم، قطعا تاثیر خیلی بیشتری داره و بعد فرزندمون حتی تو یک مدرسه دولتی هم موفقه.

به نظر من اگر کسی می تونه، فرزندش رو بیاره و از کلاس ها استفاده بکنه و اگه نمی تونه محصولات رو حتما تهیه کنن و استفاده کنن و بعد در آینده خیلی نزدیک -چون زمان زود می گذره- بچه ها بازخورد ها رو پس می دن.

یکی از نقاط قوتی که این موسسه داره پاسخگویی خیلی خوبشه. شما اگه در مورد هر محصولی سوالی داشته باشین، با فراغ بال به شما مشاوره میدن؛ چون هدفشون تربیت بچه اس و برای همه بچه ها این مطلب یکسان و مساوی در نظر گرفته می شه. 

حلما قبلا ناخن ها و پوست دور ناخنش رو به خاطر حالا استرس یا هر چیزی که بود می کند؛ خدارو شکر با همون پنج دقیقه تلقین مطرح شده در همایش رفع عادات ناپسند که با حلماجان کار کردیم این مشکل برطرف شد. زمانی که ما همایش ها رو شرکت می کردیم، حلما حدود 2 سالش بود و وقتی خانم دکتر می گفتن از سن نوزادی یا قبل از نوزادی می تونید روی فرزندتون اثرگذار باشید، خود من غبطه می خوردم که چرا زودتر با موسسه آشنا نشدم.

تعداد بازدید : ۱,۰۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید