رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما
رویش طلایی کوچولوها / نمایش جزییات خبر

فاطمه امیری

۶ فروردین ۱۳۹۳
فاطمه امیری

اینجانب سمیرا مهدوی، مادر فاطمه امیری متولد 1389، هستم.

در تمام جلسه‌های موسسه رویش طلایی کوچولوها شرکت کرده‌ام. آموزش ها تاثیر به‌سزایی در فرزندم داشته است.

محصولات حافظه، بازی های حافظه تصویری، سرعتی، فضایی و ارتباط‌دهنده برروی به‌خاطر سپاری موارد از راه شنیدن، یادآوری اتفاقات و همچنین به‌یاد سپاری شعرها بسیار موثر بوده است؛ احساس می‌کنم این بازی ها سبب شده او بتواند فکرم را بخواند.

کودکم با استفاده از محصولات زبان، و بدون کار کردن با او، توانسته رنگ ها و اجزای صورت را به انگلیسی بیاموزد. دایره واژگان او افزایش یافته و نیز توانایی تلفظ درست کلمه‌ها و کشیدن شکل حرف ها را پیدا کرده و این تنها با استفاده از محصولات خواندن و نوشتن صورت گرفته است.

فاطمه، در زمینه داستان‌گویی، ابداع بازی های خلاق و شعرسرایی بسیار خلاقانه عمل می‌کند. گیرایی و هوش فرزندم بسیار گسترش پیدا کرده و این آموزش ها بر سرعت یادگیری و انجام‌دادن کارها و تشخیص روابط بین اشیا و پدیده‌ها بسیار موثر بوده است.

او ارتباط عاطفی خوبی با محیط برقرار می‌کند و کار با محصولات بر درک غیرمستقیم خواسته اطرافیان و همچنین سرزندگی، شادابی و استقلال کودکم تاثیر خوبی داشته است.

من از روش تلقین برای از پوشک گرفتن کودکم استفاده کردم و بسیار موثر عمل کرد. آموزش ها به‌طور کامل مناسب و قابل درک بودند و راهنمایی مسئولان نیز برای حل مشکلات بسیار خوب بود.

من از 1 تا 10 نمره 8 را به موسسه رویش طلایی کوچولوها می‌دهم.

 

تاریخ تنظیم 6/1/1393


تعداد بازدید : ۸۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید