رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما

راه هایی برای پروش خلاقیت در کودکان

 
راه هایی برای پروش خلاقیت در کودکان
برای ایجاد سوالات تازه در ذهن کودکتان او را راهنمایی کنید.اموزش به کودک باید طوری باشد که او را به طرف پرسش های تازه هدایت کند.
✅ حسن کنجکاوی در کودکان را پرورش دهید . برای این امر، هیچ چیز مثل پاسخهای صحیح و مناسب به پرسشهای او موثر نیست .
✅ والدین و مربیان ، نه تنها باید درباره امور مربوط به کودک ، بلکه درباره امور خانه و مدرسه نیز از او نظر خواهی کنند و عقاید او را مانند عقاید بزرگسالان در حضور خود ، به بحث و گفتگو بگذارند .
✅ به عقاید جدید و تازه کودکتان احترام بگذارید . کودکانی که به نوعی خلاقیت آنها برانگیخته شده ، روابط و مفاهیم را درک می کنند .
✅ از مراقبتها و دخالتهای بیش از حد در زندگی کودکان اجتناب کنید . یکی از ویژگیهای انسان خلاق این است که تواناییش را خودش به کارمی اندازد .
✅ از کودکان بخواهید که اشیاء و امور نیمه تمام را تکمیل کنند ؛  
✅ اجازه دهید اشیا را از نزدیک لمس کنند. 
✅ برای کودکان همیشه یک مارک خاص آدامس ، بستنی یا چیزهای مورد علاقه را نخرید. 
✅ کودک را همیشه از یک مسیر خاص به خانه نبرید . او از این طریق در می یابد برای رسیدن به یک هدف راه های مختلفی وجود دارد .
✅ در مورد کاربردهای مختلف یک وسیله خاص از کودکان سؤال کنید . به این طریق شما ذهن کودک را مستعد می کنید .
✅ از مکان های جدید دیدن کنید  همراه با کودک به نمایشگاهها و موزه های مختلف و طبیعت زیبا بروید ، اجازه دهید او از نزدیک مکان های گوناگون را شناسایی کند .
✅ به اتاق او کاغذ های سفید بچسبانید . حدود یک متر از اتاق کودکتان را از سطح زمین به طرف بالا به طور سراسری و افقی کاغذ سفید بچسبانید و به او بگویید هر طور که دوست دارد روی آنها نقاشی و طراحی کند . 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید