رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما

بازی ماندالا یا رشد فوق العاده خلاقیت کودک؟!!!

بازی ماندالا یا رشد فوق العاده خلاقیت کودک؟!!!
کلمه ماندالا از زبان کلاسیک سانسکریت در هندوستان گرفته شده است. معنی تحت الفظی آن دایره است اما ماندالا بسیار فراتر از یک شکل ساده است. ماندالا نمایانگر کمال بوده و می تواند به عنوان مدلی برای ساختار سازمان یافته خود زندگی تلقی شود- نموداری کیهانی است که روابط ما را با بینهایت یادآوری می کند جهانی که هم فراتر از ذهن و جسم ماست و هم درون آن است.
ماندالا 

ماندالا هنگام توصیف واقعیتهای جسمانی و روحانی در تمام جوانب زندگی ظاهر می شود: دوایر کیهانی که ما زمین، خورشید و ماه می نامیم و علاوه بر اینها حلقه دوستی، حلقه خانواده و اجتماع. 
"دیدگاه تکمیلی جهانی که ماندالا ارائه می دهد علاوه بر اینکه مدتهاست از سوی برخی مذاهب شرقی مورد استفاده قرار گرفته، امروزه در فرهنگهای مذهبی و غیرمذهبی غرب شروع به تجلی نموده است. ممکن است آگاهی از ماندالا به صورت بالقوه منجر به تغییر دیدگاه ما نسبت به خود، سیاره ما و یا شاید هدف زندگی شود. 

رویش طلایی کوچولوها محصولی با این عنوان برای کودکان بالای سه سال تهیه و تدارک دیده است که به علت ذهن فوق العاده سریع و یادگیری بالای این کودچولوها.تاثیر ان را در مدت زمان بسیار کوتاهی خواهید دید.

برای تهیه محصول و کسب اطلاعات بیشتر به بخش محصولات مراجعه کنید

                                                                                                                                                                       
 

 رویش طلایی کوچولوها                               
*****کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است*****

لوگو تلگرام مقالات گیف

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید