رویش طلایی کوچولوها
 
آیکن گفتگو با ما آیکن چت ایتا آیکن گفتگو با ما

غذا خوردن کوچولوتون رو تبدیل به یک فعالیت هیجان انگیز بکنید

 
غذا خوردن کوچولوتون رو تبدیل به یک فعالیت هیجان انگیز بکنید
4-5 سالگی سن بسیار جذاب و جالبیست.کوچولوی شما سرشار از کنجکاوی و سوالات بیشماره. کوچولوی شما در بهترین سن قرار دارد برای اینکه در آماده سازی غذا با شما مشارکت داشته باشد.بچه ها در این سن در مورد نحوه درست شدن غذا و قوانین آن بسیار کنجکاو هسند.

در این مرحله خیلی نگران این نباشید که واای کودکم چی میخواد بخوره بلکه سعی کنید که خوردن را تبدیل به یک فعالیت لذت بخش بکنید. زیاد مهم نیست اگه کودک شما یک روز زیاد و یک روز کم غذا میخوره.نگران نباشید از گرسنگی نخمواهد مرد. به یاد داشته باشید که برای خوردن یک غذای جدید زیاد به او اصرار نکنید. هیچ وقت کودکتان را با غذا پاداش ندهید. میتوانید یک وسیله را به عنوان پاداش به عنوان خوب غذا خوردنش قرار بدهید.به او اجازه دهید که از لیست غذایی که برای ناهار سرو می‌کنید انتخاب کند. اینکار بهتر از آن هست که غذای جداگانه برای او درست کنید.

تجربه خوردن غذا را به یک تجربه هیجان انگیز برای کودک تبدیل کنید. مثلا غذای کودک را با بیسکوییت برش بزنید و یا با غذا اشکال جذاب درست کنید.

هر روز غذایی جدید را تجربه کنید.

سر سفره آب نگذارید. و انتهای غذا اب را نیز تبدیل به وعده هیجان انگیز کنید. مثلا داخل لیوان آب،خیار و یا میوه بریزید یا یخ هایی که با خیار و میوه و نعناع تزیین شده است.

و زمان بندی غذا خوردن خانواده را درست و منظم بچینید.

 

 رویش طلایی کوچولوها

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید